Skip Navigation Links

نرخ ترجمه تخصصی عمران

گروه ترجمه تخصصی البرز برای پاسخ به نیازهای متنوع اساتید و دانشجویان رشته مهندسی عمران 6 پلن قیمتی متنوع و منعطف برای ترجمه تخصصی عمران ارائه نموده است. با کیفیت ترین و ارزانترین قیمت ترجمه متون تخصصی عمران را از ما بخواهید.

هزینه ترجمه متون عمران یا مقالات ISI عمران تابعی از پارامترهای زیر است:

تعداد کلمات؛ هر قدر تعداد کلمات یک متن یا مقاله ISI عمران کمتر باشد هزینه ترجمه تخصصی آن کمتر خواهد بود.

زبان مبداء ترجمه؛ معمولا و به طور میانگین قیمت ترجمه انگلیسی به فارسی متون و مقالات عمران از قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی عمران پایین تر است.

کیفیت ترجمه؛ ترجمه متن عمران با کیفیت خوب از ترجمه عالی متون عمران ارزانتر است. مشاهده جزئیات.

فوری بودن ترجمه؛ ترجمه تخصصی با سرعت معمولی از ترجمه نیمه فوری عمران ارزانتر است. به همین ترتیب ترجمه نیمه فوری نیز از ترجمه فوری متون تخصصی عمران ارزانتر است. جزئیات بیشتر.

تعداد کلمات متن یا مقاله عمران یا زبان مبداء برای ترجمه برای هر سفارش منحصر به فرد است. اما از ترکیب فوریت ترجمه و کیفیت آن می توان 6 پلن قیمتی متنوع برای یک سفارش در نظر گرفت:

ترجمه متن تخصصی و مقاله ISI عمران با کیفیت خوب و سرعت تحویل عادی

ترجمه متن تخصصی و مقاله ISI عمران با کیفیت خوب و سرعت تحویل نیمه فوری

ترجمه متن تخصصی و مقاله ISI عمران با کیفیت خوب و سرعت تحویل فوری

ترجمه متن تخصصی و مقاله ISI عمران با کیفیت عالی و سرعت تحویل عادی

ترجمه متن تخصصی و مقاله ISI عمران با کیفیت عالی و سرعت تحویل نیمه فوری

ترجمه متن تخصصی و مقاله ISI عمران با کیفیت عالی و سرعت تحویل فوری

ارزانترین ترجمه تخصصی عمران

ترجمه متن انگلیسی عمران، ترجمه متن فارسی عمران، ترجمه مقالات عمران و ترجمه سایر متون عمران بر اساس همین پارامترها تعیین قیمت می شوند. بنابراین می توان گفت برای یک سفارش ترجمه واحد، پلن خوب عادی (گزینه اول) از همه ارزانتر است. البته ترجمه سایر پلن ها نیز با قیمت بسیار پایین و منصفانه ای در گروه ترجمه تخصصی البرز با کیفیت بالا انجام می شود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و تخمین نرخ ترجمه متون عمران کلیک کنید.

نحوه شمارش کلمات متن و مقاله ISI عمران

این کار توسط کارشناسان ما و به دقت انجام می شود. معمولا یک متن یا مقاله ISI عمران از بخش های مختلفی تشکیل شده است. یکی از این بخش ها که عمدتا نیاز به ترجمه ندارد، بخش رفرنس هاست. کارشناسان ما به دقت فقط کلمات بخش های قابل ترجمه را شمارش می نمایند. به همین دلیل است که در شمارش کلمات متن از نرم افزار یا ابزار ماشینی استفاده نمی شود. زیرا ماشین بخش هایی که باید ترجمه شوند از بخش هایی که نیاز به ترجمه ندارند را نمی تواند از هم تشخیص دهد.

کدام پلن برای ترجمه متن تخصصی عمران مناسب است؟

انتخاب پلن مناسب برای ترجمه متن یا مقاله ISI عمران بستگی به ملاحظات شما و محدودیت زمانی شما دارد. مثلا اگر حساسیت متن بالاست بهتر است ترجمه عالی عمران را انتخاب کنید. یا اگر برای دریافت ترجمه تخصصی عجله ندارید و زمان کافی در اختیار دارید سرعت تحویل عادی گزینه مناسبی است. بنابراین هنگام ثبت سفارش ترجمه فوریت و کیفیت دلخواه خود را انتخاب نمایید. خبر خوب این است که ما هزینه و تاریخ تحویل هر 6 پلن ترجمه را برای شما ارسال می کنیم و شما می توانید در صورت لزوم تنها با یک کلیک پلن خود را تغییر دهید.


تعداد بازدید : 1680

این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید


ثبت سفارش جدید