Skip Navigation Links

ترجمه فوری و تخصصی کامپیوتر

ده ها مترجم حرفه ای کامپیوتر با گروه ترجمه تخصصی البرز همکاری می کنند. از این رو ترجمه انواع متون تخصصی و مقالات ISI کامپیوتر به صورت فوری و با بالاترین کیفیت قابل انجام است.

تجربه ما نشان می دهد که هم محدودیت زمانی کاربران برای دریافت ترجمه متفاوت است و هم تعریف افراد از ترجمه فوری با هم فرق دارد. برای ایجاد انعطاف در زمان انجام ترجمه متون تخصصی کامپیوتر سه سرعت ترجمه مختلف در نظر گرفته ایم:

ترجمه تخصصی کامپیوتر با سرعت عادی

 ترجمه تخصصی کامپیوتر با سرعت نیمه فوری؛ ترجمه نیمه فوری متن یا مقاله کامپیوتر از ترجمه عادی 25 درصد سریعتر انجام می شود. مثلا اگر ترجمه تخصصی در حالت عادی 8 روز زمان نیاز داشته باشد، در حالت نیمه فوری 6 روزه قابل تحویل است.

ترجمه تخصصی کامپیوتر با سرعت فوری؛ ترجمه فوری 50 درصد از ترجمه عادی زودتر آماده می شود. به عنوان مثال اگر ترجمه عادی 8 روزه باشد ترجمه فوری 4 روزه انجام می شود.

ترجمه متون تخصصی کامپیوتر یا مقالات ISI کامپیوتر از ترجمه نیمه فوری و یا فوری ارزانتر است. به همین دلیل همواره محدودیت زمانی خود را در نظر گرفته و فوریت ترجمه را به درستی انتخاب کنید. به عنوان مثال ممکن است شما عجله داشته باشید و ترجمه فوری متن تخصصی کامپیوتر را 4 روزه بخواهید. اما پس از بررسی ما مشخص شود که ترجمه در حالت عادی 4 روزه انجام می شود. در این حالت سرعت عادی برای شما مناسب بوده و بدون پرداخت هزینه اضافی در زمان دلخواه متن ترجمه شده را دریافت می کنید.

در زمان ثبت سفارش ترجمه کامپیوتر فوریت مورد نظر خود را انتخاب کنید. ما تاریخ تحویل هر سه حالت را برای شما محاسبه و ارسال می کنیم و شما در صورت لزوم می توانید با توجه به محدودیت زمانی که دارید مناسبترین تاریخ تحویل را با یک کلیک انتخاب کنید.


تعداد بازدید : 922

این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید


ثبت سفارش جدید